ADR-seminaari & Säiliöpäivät 4.11.2021

Pyydämme sinua ilmoittamaan pakolliset (*-merkityt) tiedot tapahtuman järjestelyiden vuoksi. Tiedot säilytetään järjestelmässämme, ja henkilötietoja käytetään asiakkaan informoimiseksi tapahtumaan liittyvissä asioissa sekä tapahtumamarkkinoinnissa luvallasi. Yhteistyökumppaneillemme luovutetaan vain kunkin tahon tarvitsemat tiedot. Henkilötiedot ovat luottamuksellisia eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille, muutoin kuin edellä sanotussa tarkoituksessa ja Suomen lainsäädännön vaatimusten mukaisesti. Tarkemmat tiedot henkilötietojen käsittelystä löydät tietosuojaselosteesta (www.skal.fi/tietosuojaselosteet).

Voit ilmoittaa useamman henkilön samalla kertaa. Tallennettuasi ensimmäisen osallistujan tiedot, pääset lisäämään osallistujia.

Saat sähköpostiisi vahvistuksen ilmoittautumisen vastaanottamisesta.

SKAL ry:n jäsenille, SKAL ry:n ja SKAL Suoritealat ry:n yhteistyöjäsenille sekä oppilaitoksille: Seminaari 180,00€. Hinta muille osallistujille: Seminaari 250,00€. Hintoihin lisätään ALV 24%.

Täytä tiedot jos ilmoittautumisen maksaa joku muu